Monday, April 13, 2009

POLIS PEMBELA ORANG AWAM ATAU .....





POLIS MENJAGA KESELAMATAN ORANG AWAM DI MALAYSIA... Ini statement 1980 laa... tgk apa yg berlaku pada A.Kugan dan Muhammad Huzaifah, mcm mana kita nak percaya pada pihak polis lagi setelah apa yg berlaku . Hatta bagaimana bersalah pun seseorang itu , pihak polis tidak layak untuk memperlakukan tahanan laksana binatang .Kita ada undang2. Apa guna polis andai undang2 tak di tegakkan ? Mahu jadi tarzan ? Sudahlah ada undang2 rimba al haiwan ISA , skrang pihak polis mahu jadi tarzan pula ? Bila berlaku kejadian2 seperti yg terjadi pada Muhammad Huzaifah, pihak polis mengeluarkan statement yg benar2 bercanggah keadaan yg sebenar . Masakan tin minuman boleh membutakan mata seseorang ? Apakah pembaling itu mempunyai kekuatan laksana SUPERMAN ? Lihat kecederaan pada mata Huzaifah ? Anda dapat menilai bagaimana kecederaan pada mata kanan beliau ? Adakah disebabkan oleh tin minuman ? Terdapat khabar2 angin yg mengatakan pihak polis melepaskan tembakan secara mendatar bukan keatas ! Anda mahu percaya atau tidak terserahlah . ANDA YG DAPAT MENILAI SENDIRI!

4 comments:

  1. Heheh kita ni keturunan polis .hang pi cakap kat pak ngah hang.jangan jadi polis.suruh die pencen cepat. cari kerja lain.

    ReplyDelete
  2. Bae cuba bila menaip tu buat perengan. supaya senang di baca. macam org makan nasi lemak. nasi dan sambal ikan bilis mana campur.mesti di asingkan.ok dekkkk

    ReplyDelete
  3. Lupa lak. cuba bila menaip tu jangan macam sms.ada short cut lak.contoh undang-undang jgn buat undang2. keh keh keh

    ReplyDelete
  4. haha... ok thx bagi advice yg berguna .

    ReplyDelete