Friday, April 10, 2009

Kenapa aku berblogging ?


blogging je cara utk meluah rasa tak puas hati terhadap pemerintahan yg ada skrg.Pemimpin dah byk bertukar tapi UMNO tetap ngan cara lama. Politik Sempit , Politik Wang , Politik Perkauman dan mcm2 lagi yg di politikkan oleh orang2 umno. Sampai Raja pun jadi bahan berpolitik.Rata orang2 umno yg aku kenal sumanya tak bleh pakai .Bila kita kata kita sokong pembangkang , nak tahu apa jawab diorang ? kenapa pergi sekolah kerajaan ? kenapa guna jalan raya ? kenapa tinggal di malaysia kalo tak suka kerajaan ? ..... HEI ORANG2 UMNO bangang .. Mana datang duit kerajaan kalo rakyat tak kasi duit cukai ? Awat angpa ingat suma orang UMNO bayar cukai ka ? PIIIIIIIIIIIIIRAHH .. Orang2 Umno la yg byk lari dari bayar cukai .Hei .. sedara mara aku byk umno la.. aku tau sgt prangai orang2 umno ni. BApe byk bangunan UMNO yg tertunggak cukai pintu ? Bape byk tabika Kemas yg dok free kat premis2 kerajaan ? Bila kena halau tau pulak menyalak ... Deiii mana ada benda FREE dlm dunia bodo !

1 comment: