Tuesday, April 21, 2009

Fuhh.. Dah settle satu , timbul lagi satu ...



Maaf kerana tak dapat update blog saya beberapa hari ni . Baru-baru ni saya ke negeri sembilan sempena pentauliahan adik saya yg masuk askar tu . So bz sikit lah. Kat sana broadband poblem sket lah , tatau la pasai pa.

So setelah saya check blog saya baru-baru ni terdapat beberapa comment yg tak berapa syok . Saya meminta para pembaca agar berikan komen yg kritis serta membina , bukan comment yg mencerca atau menghina .

Oleh itu saya telah disable kan anonymous kerana saya benci makhluk bacul yg tak bernama.Sementara itu saya masih lagi merayau-rayau mencari maklumat- maklumat yg boleh dijadikan bahan artikel . Saya masih lagi di peringkat belajar berblogging serta masih mentah . Terima kasih atas tunjuk ajar Abang Din ( Landskapsiasah.blogspot.com)

Saya disini ingin memohon maaf andai kata artikel-artikel saya tidak ilmiah ataupun tidak menepati ciri-ciri seorang blogger , Ok Salam semua !

4 comments:

  1. Askm.

    Kenapa di pedulikan apa orang kata.berapa kali uncle cakap.selagi orang itu tidak beri kita makan persetan kan mereka.mereka umpama anjing kurap mencari makan.pura-pura menyalak konon nak memberitahu mereka menjaga .mereka ini di lahirkan keturunan bacul.apa itu? bacul sekali lagi BACUL

    ReplyDelete
  2. Tu pasal ko bodoh macam uncle ko pengamal sex songsang tu, dia jilat lubang taik banyak sangat. Hidup dia cuma nak cari duit dan cari makan, sama macam binatang yang dia pelihara tu, satu sen tak ada guna. Bila orang kafir bagi dia duit, dia dapatlah makan, maka dipujinya orang kafir dan dicacinya orang melayu dan orang Islam. Cuba tanya tok imam kampung kau, puji orang kafir dan hina orang Islam .. ada iman lagi tak? Batal tak syahadah?

    Pak Su ko tu banggang! Kalau satu hari nanti orang yahudi bagi dia makan, maka dia akan dengar cakap yahudi, dia akan puji yahudi.

    Kalau kau nak tahu siapa Pak Su kau yang sebenarnya, pergi dan tinggal seminggu jer dengan dia, tapi jangan sekali kali nak buka komputer dia, mesti pecah muka kau.. baru engkau tahu, tapi jangan lupa jaga batang ko dan lubang jubor kau, takut kena lolo dan kena jilat lubang jubor!!!

    http://jamilismail.blogspot.com supaya orang semenanjung kenal hidup bertamaddun!!

    ReplyDelete
  3. Wahh .. semangat tol ko ek .. tak bagi anonymous comment ko guna ID ek . Ko mmg suka cari penyakit . Tapi biarkan komen dari LAME BRAIN agar ko dapat tido malam ...

    ReplyDelete
  4. Kalo ko btl2 brani and ko ni orang betul2 ko bagi la alamat ko yg betul2 , kita jumpa . Senang . Atau ko nak aku pergi rumah ko heret ko kluar rumah bagi penyepak kat muka ko ? Dari ko menyalak kat blog aku baik ko wat laporan polis ke ape ke . Ni wok sana , wok sini . udah rupe anjing jadian je . Haiii ...

    ReplyDelete